Tänker

så det knakar gör jag, försöker tänka mig frisk. Jag måste erkänna att det känns inte alls bra, det smådunkar i örat och halva huvudet, men tänk tänk tänk, det är nog bara nåt tillfälligt, om ett tag känns det mycket bättre.

Sonen har fortfarande feber, han har trots det fått duscha av sig lite, han luktade inte så gott sen nattens prövningar, han tyckte själv att det var skönt, men han frös, stackarn! Vilken mamma, tvingas till duschen trots att man fryser och har feber! Nåja, han tyckte ju själv att det var rätt skönt ändå. Nu har han mysat in sig i soffan och kollar på TV.

Själv har jag nyss skalat potatis och vikit tvätt, ska nog gå och sätta mig i soffan en stund jag också, det känns som att jag inte vill göra så mycket idag, har hittat lite rester i frysen som jag tänkte värma till middag, några kotletter och köttfärssås, kokar pottar till, en skvätt sås till kotletterna hittade jag också så det blir det till. Några grönisar vete sjutton om jag ids göra.

Det var jättefint ute idag, solen sken på den vita snön, det såg jättefint ut, om jag hade varit lite smart så hade jag tagit kort, men jag kom på det försent, typiskt, men det är säkert för att mina tankar är på annat håll, försöker ju faktiskt att tänka mig frisk...

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas natten blir bättre och att ni snart är friska.

2008-01-28 @ 18:08:35
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Håll dig i skinnet!

2008-01-29 @ 10:21:43
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0