Sjuklingen

är det inget vidare med, vid lunchtid satte han igång med spyandet igen, han är jättetrött stackarn. Jag hoppas verkligen att det inte blir långvarigt utan att han blir frisk i helgen och jag hoppas definitivt på att vi andra klarar oss för det värsta som finns är nog magsjuka så det vill jag då INTE ha.

Bakade ju kladdkakan som jag la ut recept på tidigare och den blev jättegod, fast jag tror att jag kan minska tiden i ugnen, det stod nämligen ingen tid så jag chansade på 20  min, den blev bra, men jag tror nästan att man kan ta 15 min istället så blir den lite mer kladdig. Mmm god var den iallafall, mums filibabba.

Fast egentligen ska ju inte jag äta sånt överhuvudtaget, måste ju gå ner i vikt, fast iof vem säger att jag måste, egentligen mår jag ganska bra som jag är nu, det är bara det att jag tycker inte att jag hittar kläder som passar och nog skulle man nog vara lite finare att se på om man var smalare, inte att förneka.
Ibland känner man sig som en elefant och blir bara deprimerad och då äter man ännu mer och ibland så känner man sig riktigt smärt, ja, nu tog jag väl i lite väl mycket men ni vet vad jag menar, alltså inte att man känner sig fet utan bara lite mullig sådär.

Tjohej för nu, kanske jag återkommer senare, kanske inte, vi får väl an se!

image249 En söt rosa dahlia. mmm snart sommar, snart så....

Kommentarer
Postat av: Eija

Jag gillar dig precis som du är...Du är en gokompis.........

2008-01-25 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0