Plast

Har idag haft plastparty här hos mig, det är jättelänge sen jag hade det sist. Vill passa på att tacka tjejerna som kom, jag hade trevligt och hoppas att även ni hade det.
Handlade gjorde jag naturligtvis, det blev burkar som går att vika ihop, bra att ha i husvagnen, sen fick jag 4 st stapelbara burkar för att jag var värdinna samt alla som beställde el var här fick 2 st små bra-att-ha burkar.
I februari blir det nytt party hos en av tjejerna, det ser jag fram emot - speciellt fikat, undrar vad hon bjuder på????

Gubben och yngste sonen passade på att åka iväg till Luleå för lite inomhusflygning, de var inte så noga om nåt party, kan inte förstå varför?! :)

Har precis skalat lite pottar, idag blir det nåt slags köttfärs-potatislåda till middag, det blir säkert bra.

Snöat har det gjort även idag men inte fullt lika mycket som igår, skickade ut gubben att skotta innan damerna skulle komma, han hann inte mer än komma in så kom plogbilen så det var bara för honom att klä på sig och gå ut igen, blött och tungt hade det visst varit - skönt att man sagt upp sig!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

image246

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul det var att se er :) och prommisen hem gick bra. Nu fick jag ju veta att det är 6 118 steg mellan våra hus... egentligen skulle jag ha prommat båda vägarna!

2008-01-20 @ 19:27:23
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: uLLis

Ha ha - plast party är alltid kul! Det är ju definitivt fikat man ser fram emot ;-) Har oxå stegräknat idag (precis som Maria ovan). På jobbet. Kom upp i ungefär lika många steg på ett fm-pass. Dock roligare och skönare med en uteprommis. Där frågar sällan medmänniskorna om man "har koll på hönsen" :-)
Kramar från kusin vitamin!

2008-01-20 @ 20:40:00
Postat av: Ulrika

Det var trevligt men det blir ju alltid så dyrt ändå förmanar min gubbe mig innan varje party HANDLA INGET VI HAR FULLT ÖVER ALLT!!!!!!!

2008-01-22 @ 10:11:04
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Sabina

Det borde du ju veta vännen. Blir inte så speciell fika. Måste väl dessutom baka på mjölkfritt, eller hur!?

2008-01-22 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0