Ny dag

nya tag!! Har även inatt sovit på golvet i sonens rum, inte sover man särskilt bra inte, dessutom så har han gnällt och smågråtit av och till.
Imorse när vi klev upp hade han 38,7 i feber, den verkar ha fastnat där. Men se, jag tänkte vänta lite innan jag proppar i honom mer alvedon och nyss när jag kollade så hade febern ändrat sig till 37,8 istället, lite bättre i allafall, avvaktar ett tag till med medicin, kanske den går ner lite till av sig själv.
Han ligger och ser på TV just nu, vill forftarande inte äta nåt, men vi får se, jag har nu på morgonen bakat småfrallor, kanske det kan få honom att äta åtminstone lite grann, ska vänta tills dom kallnat lite bara.
Håller också på med semlebullar, degen är just nu på jäsning, är väl ungefär 15 min kvar, sen blir det till att rulla igen.

Igår fick jag leverans av Tupperware och jag fick massor! Det var rena rama julafton, hade bara beställt ett set med burkar,  minimax  det var 3 st avlånga i det här paketet som jag beställt, men som värdinna fick jag 5 andra burkar, också, spacemaker, fick även småburkar för att man var med el beställde.
Hittade inga bilder, ska försöka fota själv och lägga in, men jag är inte så teknisk så jag behöver nån som hjälper mig, får väl vänta till sönerna kommer hem från skolan så att de kan hjälpa mig.

Nu ska jag gå och kolla hur degeriet ser ut, kommer säkert tillbaka lite senare.

Tjingtjong långkalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0