Jobbat

Ja, då är man tebax på jobbet igen då, känns inte ut som att man varit borta alls men så är det. Har jobbat 7-13.30 idag, jobbigt på morgonen men väldans skönt på eftermiddagen.
Var på stan och köpte tidningen när jag for hem, sen skulle jag plocka upp mellansonen också, men jag fick vänta och vänta, ringde på hans mobil, fick först inget svar, ringde igen efter en stund, jodå, han var på väg, och jag fortsatte vänta, såg när han och hans kompis kom närmare, men inte ska ni tro att de skyndade på stegen inte, nädå, de masade sig fram, jag fick öppna bildörren och ropa var jag var, tänkte att de inte såg mig, men inte gick dom fortare för det inte. Jäkla ungar!!

Sen åkte vi i allafall vidare för att hämta lillebror på skolan, då satt dom och åt mellis så då blev det till att vänta igen och alla som har el haft en 6-åring vet att de inte heller skyndar sig så hemskt mycket, nä, det ska ju surras med kompisarna och då kan man ju inte äta utan måste vänta, sen när han ÄNTLIGEN blev klar så skulle han ju klä på sig, tror ni han skyndade sig, näää, just det, det var snigelfart. Pust och stånk, kl 14.30 satt jag mig i bilen igen för att åka hem, herregud, jag slutade 13.30!!!! Grrrrr, ont i huvudet fick jag dessutom, fick ta tablett när jag kom hem så den är på väg bort nu.

Sitter och funderar på om jag skulle ha en dejt med min lilla maskin idag igen, men jag vet inte, det känns lite motigt just nu, men det brukar ju kännas bra när man väl har gjort det, ska fundera en stund till och sen, ja, sen undrar hur jag gör???...

Kallt har vi också, just nu är det 16 grader, känns inte kul, hade tänkt ta en prommis ikväll men jag struntar nog i den när det var så här kallt ute. Nä, det kanske blir en dejt i allafall...

image264

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu jäklar kommer jag snart :) Sluta fundera och gå på date!

2008-01-31 @ 17:14:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Glömde en sak - du behöver inte medd prod :) Det reder sig nog =)

2008-01-31 @ 17:21:08
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0