Håller andan

Jag håller andan idag, sonen har ännu ingen feber, visserligen har han bara varit uppe sen kl 9.00, men ändå! Jag bara håller andan och tummarna för att han inte får feber, att det är slut nu, han är väldans hostig så han behöver nog vila upp sig i morgon också även om febern håller sig borta idag, hoppas bara att han är pigg så han orkar gå till skolan på fredag.

Har nyss sett Koloniområdet Iris som jag spelade in igår, oh, så jag längtar till sommaren! Det ser så mysigt ut med sommar, sol och blommor, snart så....
Vi har 10 grader kallt idag och solen skiner, det är jättefint ute.

Jag har precis plockat bort madrasen från sonens rum, nu tror jag nog att han klarar av att sova själv igen, jag vaknade redan vid 7-tiden idag och hade jätteont i höfterna, inte bra med så hård och platt säng, speciellt inte när man är lite gossig på en del ställen.

Vet inte vad jag ska hitta på idag, ska om en stund plocka ur diskmaskinen som är klar, torktumlaren går för fullt så jag får vika tvätt om en stund också, men sen då??
Får nog gå och kolla om jag hittar nån bra film att se, ska även försöka få i gossen lite att äta, han har inte ätit mat på flera dagar, igår fick jag i honom 1/4 av en nybakt fralla men det var allt. Jag har provat med allt, t om att han ska få glass men inte ens det vill han ha. Man skulle själv behöva vara lite mer så, synd att man är tvärtom.

Nåja, ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0