Halketi halk

Ja, halkan fortsätter även idag, det är rent ut sagt fördjävligt!

Idag har jag varit på studiebesök på Teknik, det var roligt, man fick veta lite grann om hur allt det tekniska fungerar, nu är jag ju inte så intresserad av teknik som så men det var ändå intressant, tyvärr har man väl glömt allt som Karin berättade, men man vet ju på ett ungefär i allafall.
På eftermiddan har vi haft gruppmöte som alltid är lika roligt, man tar upp både viktiga och "oviktiga" ämnen, om det nu finns oviktiga ämnen, men men.

Åkte efter jobbet raka spåret och hämtade lillgossen på skolan och sen hem, hade tänkt åka in till Apoteket och ICA innan jag for hem, men det är ju så jävla halkigt, nä, jag ides inte, ringde gubben och sa att han får komma hem i någorlunda tid idag så vi bägge kan fara, jag kanske behöver lite hjälp så man inte halkar och slår sig. Ska handla en hel del, känns inte kul, skulle vara mycket trevligt om man slapp handla, åtminstone den här vardagshandlingen skulle vara skönt att slippa, om vi kunde handla via internet här i Kalix så skulle jag mer än gärna göra det och få en kartong hemsänt, det skulle vara jättebra.

Idag blir det köttbullar till middag, det blir kokt potatis och sås till, har precis stått och rivit morötter, det är inte något roligt jobb, nä usch, men det är ju gott så...


Nu är nog potatisen klar!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Köttbullar och potatis är väldigt gott.
Ha det bra och ta det försiktigt i halkan/ Anna-Carin

2008-01-17 @ 17:14:54
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulrika Nordling

Köttbullar det är gott det. Håller med om halkan URK men nu kommer det lite snö.

2008-01-18 @ 11:57:47
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Japp, jag lever! Visst var det på söndag??

2008-01-18 @ 12:48:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0