Grrr

Igår hade jag skrivit ganska mycket här på bloggen, men  när jag klickade på spara och publicera så kom det bara upp sidan kan inte visa, tror ni att jag var glad??? Nej, just det, jag blev supersur!
Jag var redan irriterad när jag skrev för jag hade precis varit in på Viktklubb för att skriva in vad jag ätit och det segade sig så fruktansvärt att jag bara skrev frukost sen gav jag upp, tänkte då skriva av mig ilskan och så hände det där, jag slog av alltihop och gick och satte mig vid TV:n istället.
Nåja, gör ett nytt försök idag, åtminstone med bloggen, viktklubben orkar jag inte ens försöka med, de har tydligen haft problem ett tag så jag struntar i den just nu.

Nå, vad har hänt sen sist?? Nja, inte mycket faktiskt, började ju jobba i måndags och började dagen med huvudvärk, jättehärligt, nä, fy fan så jobbigt det är med huvudvärk, hade ont i huvudet hela dagen trots tabletter och en stunds vila efter jobbet, först när jag skulle gå och lägga mig kände jag att det var bättre, men det var ju så dags då! Igår tisdag började dagen väldigt bra, huvudvärken höll sig borta, men på eftermiddagen strax innan jobbet var över så slog den till igen, men den här gången blev den inte så långvarig tack och lov, jag tog en tablett när jag kom hem och la mig och vilade i 20 min, när jag sen klev upp så var den borta, pust så skönt det var!!

Idag har jag inte haft huvudvärk på hela dagen men den har legat och lurpassat.

Nu sitter jag och väntar på att Det okända på 4 + ska börja, jag gillar det programmet, speciellt när den engelsktalande mannen är med (jag och namn!!!) jo, vänta Terry Evans tror jag att han heter!!! HA, jag tror att jag kunde, får väl se senare för jag tror att det är han som är med i kvällens program.

Nu är det bara 5 min kvar så det är väl bäst att man börjar dra sig mot soffhörnet.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Hej, länge sedan sist... Du är i alla fall duktig på att försöka kämpa med vikten, själva har jag nu gett upp, jag tänker leva livets glada dagar och skita i resten ! Vet du... jag ska och träffa Terry Evans i maj !!!

2008-01-10 @ 17:32:46
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0