Golvsovning

Jag har nu fixat till min säng för natten, det blir på en madrass i lillgossens rum, vi får väl se hur bra sömn jag får, tror inte att den blir så bra, lär nog vakna varje gång han rör sig el hostar till, han ligger just nu på soffan i vardagsrummet och sover och varje gång han rört sig el hostar lite så tror jag att han ska till att spy, men vi får hoppas att det blir lugnt inatt, han har iallfall inte spytt nåt sen i eftermiddags, han har ätit ett smörgåsrån och druckit lite coca-cola och blåbärssoppa, stackarn! Han ser inte alltför pigg ut kan jag lova, säger inte så mycket heller, annars brukar munnen gå i ett på honom.

Har sett Let´s Dance ikväll och jag blev lite förvånad att det var Tilde som fick gå, trodde nästan på Matte, men det är klart, tjejerna röstar kanske på honom för att han ser bra ut, men nån bra dansare är han inte, han är ju så himla hjulbent och stel så man skrattar hela tiden han dansar. Nä, bäst är nog Linda, herregud vad hon lär sig fort! Jag röstade i allafall på Tina, tyckte att hon behövde det.

Undrar om man ska ta och gå och lägga sig i sin fina säng eller om man ska vara uppe en stund till, jag får nog fundera på det en stund. Funderar även på vad vi ska ha till middag imorron, måste väl ta fram nåt från frysen så det hinner tina, fläskfile kanske, men vad ska jag ge till tandställningspojken då??? Hmm, nåt med potatismos, herregud stackarn, han kommer snart att se ut som potatismos, jag tror att han börjar bli lite less på  mos...
Nä, det blir nog till att gå till frysen och gräva lite, ses imorrn hörrni, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Godmorgon! Hoppas natten varit bra och att gossen mår bättre.

2008-01-26 @ 08:17:43
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0