Funderar

Jag sitter här och funderar så det knakar i huvudet. Var nämligen in på Anna-Carins blogg och hon hade skrivit upp vilka killar hon skulle kunna tänka sig att ha med på en öde ö, jag lovade fundera på vilka jag skulle vilja ha med, man vill ju naturligtvis ha med nån som är skön att titta på... 2 namn dök upp relativt snabbt men sen är det stopp, gubben vill man ju inte välja, det är ju lite fusk, fast han blir säkert överförtjust om jag skriver att jag bara vill ha med honom och ingen annan! :)

Nåja, dom 2 namnen jag kom på är:
John Cusack
Markus Fagervall
Lovar att fundera lite till, kanske jag kommer på fler redan innan jag stänger ner här för kvällen el så får jag försöka tänka även imorgon vilket kan vara svårt, herregud tänka 2 dagar i rad, puh!

Jag har dessutom blivit utmanad av Mimmimaria att skriva ner 7 sanningar om mig själv, måste väl försöka komma på några sanningar också, (som man vill dela med sig)
Jag skriver som Maria, det är inte i nån speciell ordning utan bara hur jag kommer på dom.

1. Jag är jävligt ENVIS, är ju en oxe, om jag vet att jag har rätt så ger jag mig inte, däremot så kan jag erkänna om jag skulle råka ha fel (händer ju inte så ofta:)).

2. Gillar inte mörker, men är inte mörkrädd som jag var när jag var liten, men det är ändå lite creepy.

3. Jag älskar att knappra på tangentbordet, egentligen passar mitt jobb mig ganska bra, synd bara att man måste svara i telefonen också.

4. Älskar glass, godis och fika vilket syns!

5. Gillar inte när folk kommer försent, om det alltid är så, är det nån gång så är det OK, men inte om det är en och samma person som alltid, alltid är sen då blir jag inte glad.

6. Tycker om att se på TV, gärna med nåt att äta till.... se punkt 4.

7. Den sista då, vilken sanning ska man ta??? Hmm funderar.... det var svårt det här, vete sjutton vad jag ska ta för nån sanning, jo, jag gillar såna här hempartyn, går på alla jag kan och tycker att det är roligt att själv ha (om det kommer nån förstås).

Har ingen att utmana så jag låter bli.

Ha en bra dag/kväll.

Kommentarer
Postat av: uLLis

En dum fråga: Vem är John Cusack? Jag lägger min röst på Bruce Willis, tokläcker ;-) Och nummer 2 då... Hmmm... Svårt... Måste fundera en stund till :-)

2008-01-21 @ 22:22:58
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!vilket roligt inlägg du skrivit.Gillar du de filmerna John Cusack är med i.Jag har sett några men tycker de är så knepiga.

Ha en underbar Tisdag // Anna-Carin

2008-01-22 @ 08:35:17
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0