.

Söndagkväll och inget att se på TV, har nyss lagt ner lillgossen, fast det lär väl dröja innan han somnar ikväll, det brukar ju vara svårt att somna tidigt när man varit van att vara uppe sent och sova länge, men från imorgon är det slut med det, då börjar allvaret igen! Tyvärr! Inte precis nåt jag längtar efter, men det är bara att finna sig i att lovet är slut nu.

Idag har jag städat bort julen, hade tänkt vänta till nästa helg men det blev idag i allafall, började lite
smått med julgranen och snart var jag överallt och plockade, i nästa andetag åkte kökgardinerna ner och sen så var julen över för denna gång!

Mellansonen var till tandläkarn i Luleå i fredags för att justera tandställningen,
då fick han även tandställning på dom nedre tänderna och nån grej på baksidan av de övre så att han inte kan stänga munnen ordentligt, väldigt svårt att tugga, måste ha lätt mat som glider ner i matstrupen utan att fastna, herregud, det är ju nog svårt att hitta på vanlig mat!! Nåja, filurade lite så igår fick han kåldolmar utan kål och gratinerad mos, vi andra åt fläskfile till istället, idag blev det potatismoussaka och imorgon blir det köttfärsbiffar, ni ser, det lär bli mycket köttfärsrätter framöver :) Har ni förslag på mat som inte behöver tuggas så är jag tacksam för alla tips jag kan få. Tyvärr är han inte så mycket för soppa el fisk, annars är ju det jättebra mat.

Ha en trevlig söndagkväll och glöm inte bort att gå och sova!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0