sitter man här igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte hänt så mycket under dagen.
Jag har jobbat 7-13.30 idag, började dagen med huvudvärk, det var inte skönt, tog första tabletten 5.30, 6.30 när jag for på jobbet hade jag även huvudvärken med mig, skit! kl 9.00 tog jag nästa tablett för huvudvärken hade fortfarande inte velat släppa taget, kl 13.30 när jag slutade hade jag äntligen tappat min huvudvärk, åkte på Repa, handlade lite smått men inget gott, var sååå duktig. Sen hem och kolla posten, det var mycket att läsa, hade fått både Vi i Villa, ToppHälsa, Allas och Buffé, pust, det tog sin lilla tid att kolla igenom allt.
Kl 15.00 tog jag på mig ytterkläder och sparkade iväg för att hämta lillgossen på skolan, var hemma igen kl 15.20, det går fort, är inte så långt samt att det var väldans bra sparkföre idag.
Satte mig vid datorn för att surfa runt lite, har skrivit in vad jag ätit på Viktklubb, känner mig så duktig så!

Ska strax börja med maten, det blir köttsoppa med klimp idag, fast klimp fanns inte att hitta i viktklubbs matregister, är det nåt typiskt norrländskt eller??? Till det blir det hårdmacka.

Tyvärr så har min huvudvärk börjat hitta tillbaka igen, får nog gå och ta en till tablett innan det bryter ut!

Nu är sonen här och surrar, han håller visst på att tillverka en bil som han måste berätta om, konstigt det är inte flygplan den här gången, wow, han kan göra annat, det trodde jag inte! :-)

Igår var jag duktig förresten, åt inget onyttigt, bara vanlig mat och senare på kvällen tog jag ett päron, ska försöka vara lika duktig idag.

Ha en fortsatt bra dag!

image245 JAG LÄNGTAR......

Kommentarer
Postat av: Ulrika Nordling

ja du klimp är nog typiskt för oss här uppe! Ont i huvudet är inte kul alls för det vet jag verkligen.

2008-01-16 @ 08:45:42
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Här finns ingen spark före att tala om barmark.
Ha det bra och jag hoppas värken släpper taget./ Anna-Carin

2008-01-16 @ 16:08:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0