bäst

att sköta sig så man inte får nåt hugg!! :)

Idag är det fredag ifall ni inte har registrerat det ännu!! Min arbetsdag är slut för dagen och för veckan, det känns skönt, min inlogg är inte alls bra den här veckan, får väl sparken snart.....

Idag har det inte hänt så mycket mer än det brukar på jobbet, har suttit i växeln hela dagen och svarat och pratat och kopplat och lämnat meddelanden som vanligt, inte ens en speciellt samtal att minnas heller, alla har varit ungefär som de brukar.

Just nu har jag iallafall bra musik på så jag sitter här och gungar i takt med musiken, har ingen aning om vad det är men det är bra iallfall, lite rockigt så där, gammaldags rockigt! Man kan säkert dansa Linedance till det här, det känns nästan som att fötterna vill på att göra det, synd att man i stort sett glömt bort alla danssteg, men det var roligt när jag gick och dansade just Linedance, nu skulle man nog få börja om från start eftersom man glömt bort så mycket.

Det snöar som f-n här just nu och blött var det också! Blä, inte precis det väder som jag gillar. Jag ska då INTE gå ut och skotta iallafall, nä det får nån annan göra, vem det blir det struntar jag i, vet bara att det i allafall inte blir jag.

Ha nu en riktigt skön och härligt avkopplande fredag och helg!!

En härlig låt, varsågod!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! här finns inte en gnutta snö så långt ögat når.
Ha en bra kväll det ska jag ha :-)

// Anna-Carin

2008-01-11 @ 17:54:38
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Eija

Nu har jag tittat in igen....Är du nöjd nu då :-)

2008-01-11 @ 19:46:55
Postat av: uLLis

Fin låt. Ännu finare bil - det var ju en Jagga ;-)
Ha en bra helg!
/Kusin vitamin

2008-01-11 @ 22:00:08
Postat av: Ulrika

Det är väl kul på jobbet URK!!!!

2008-01-13 @ 15:46:28
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0