.

Så var det då fredag, arbetsveckan slut för denna gång. Det känns skönt. Nu ska jag strax gå och fixa lite mat, idag blir det bara stekta hamburgare, sonen med tandställningen får köttbullar från igår och potatismos.

Halkan är fortfarande kvar, blev lite glad idag när jag såg att det snöade, men det gick tyvärr snabbt över till regn, inte alls kul, så det är lika halkigt som det var igår.

Jobbet har gått bra, jag har klarat inloggen med bravur, meddprocenten vet jag inte, har inte haft så stor koll på den, just nu är jag inne i en period då jag håller mer koll på inloggen, tänkte få ihop bonus så att jag får en ledig dag, det är ju inte helt fel. För er som inte jobbar på Tele24 kan jag meddela att för att få en dag ledigt så ska man i snitt på en månad ha minst 85% inlogg och minst 45% meddprocent, det brukar gå att få faktiskt, men ibland är det svårare, ibland lättare, den här månaden verkar bli av det lättare slaget, men det är klart det är ju faktiskt 3 veckor kvar så jag får bara hoppas att jag fortsätter att vara så här på hugget.

Ha nu en trevlig fredagkväll med Lets Dance så höres vi senare, bye bye

Här en låt med Idol-Jens! (lite kuriosa: Hans farfar har byggt och bott huset som jag bor i, hans pappa bodde här när han växte upp). Nog med skryt, här kommer gossen:



Kommentarer
Postat av: Jezzan

Tjingeling på dig pinglan!
Tack för en trevlig stund på jobbet. Kom gärna tillbaka fler gånger.... :D
Och ja, det där med rynkorna... de har ju sin charm de med. Jag jämför dem med historielektioner... den där rynkan kom när.... och den där kom när.... ;-) Skojar mest... nu ska jag gå ner med mina busar på stan och fika och ta en bowling.
Må så gott så syns vi!

2008-01-19 @ 12:15:44
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se
Postat av: Sabina

Hmm, skryt på du.... Min stora dotter sjunger med honom varje torsdag....dessutom har han ätit upp halva hennes baguette...fniss

2008-01-22 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0