10 minuter

och jag är helt jävla slut, herregud, ingen kondis har man då!! Måste ha tappat den nånstans, men var???
Jag har alldeles nyss stått på den här lilla krabaten:

image263

men 10 min var allt jag orkade, och då var jag tvungen att vila efter 5, det är ju fanimej inte klokt. Att det är så här illa, nä, usch, inte alls bra.
Måste ta mig i kragen och vara med den här kompisen lite oftare, jag tror att han känt sig ensam där i hörnet.
Nåja, nu är jag nyduschad och fräsch i allafall.

Har kollat temperaturen på gossen också och det är fortfarande ingen feber, det är ju hur härligt som helst. Han ville t o m ha pannkakor idag när jag frågade om han verkligen inte ville äta nåt, klart man ställer upp och gör pankisar åt gossen, han åt 2 st, visserligen var dom ganska små, men herregud, det är ju framsteg, han åt!!! Han tyckte det var väldans gott, han har redan önskat middag för imorgon, Korv Stroganoff och ris, klart som korvspad att ungen ska få det han önskar!!
Idag blir det kyckling och det brukar han gilla, får väl se om han äter då också. Då är han nog redo att gå på skolan, förhoppningsvis redan imorgon.

Nu ska jag gå och slappa en stund innan det är dags att börja med maten.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! en Orbitrek har jag också,en kul maskin.
Ha det bra /Anna-Carin

2008-01-30 @ 15:12:19
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulrika

Va skönt att höra att gossen är bättre. Du kommer väl och jobbar snart lite ensamt där nere i hörnet.

2008-01-30 @ 18:43:23
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Kämpa på!

2008-01-31 @ 17:22:23
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0