Träningsledig

Idag tar jag mig en träningsfri dag, min mamma och pappa kommer hem med sonen idag så då blir det annat istället.
Har precis satt in en kasslergratäng i ugnen, ska strax göra lite sallad, senare blir det säkert en tur på coop, mamma vill säkert dit och kolla, hinner vi inte får det bli imorrn istället.

Har idag jobbat till 14.15, jobbat som bara den faktiskt, hade inlogg på 87%, jag är enormt nöjd med den prestationen, känns inte ut som att jag kämpat heller och då är det ju extra kul. Medd% var också bra, dryga 48%.

Har annars inte hänt så mycket här idag, än så länge iallafall, blir väl lite mer rörelse snart, när vi är många här igen.

Ha en trevlig kväll och glöm inte Lets Dance!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria

87%...har du hoppat äver alla raster och kisspauser :)

2008-02-29 @ 18:44:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: uLLis

Hmm... Jag skulle se "Så ska det låta" istället för "Let's dance" idag, men det blev surfelisurf istället :-) Typiskt.

Jobbar helg. Lör kväll och sön fm. Idag har vi varit på Nordpoolen och plaskat.

Trevlig helg! :-)

2008-02-29 @ 21:48:40
Postat av: Ulrika

Jag hade också bra inlogg 86% när jag gick hem men bonusen var bara 40 %. Var har du hittat bilden på mig som du har i bloggen Den med min nya svarta spetsiga hatt.

2008-03-01 @ 12:46:38
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0