Tjong

Försökte göra ett inlägg igår men datorn var seg som kola, orkade inte utan jag gav upp, gör ett försök idag istället. Jag har en stund för mig själv nu på morgonen, börjar 9.30, ganska skönt att få vara helt ensam ett tag, synd bara att jag inte var ledig hela dan, då hade det känts ännu bättre.

Igår hade jag huvudvärk igen, jag blir galen snart, måste nog iväg och kolla synen, kanske det är dags för terminalglasögon??? Just nu har jag inte huvudvärk, men det hade jag inte igårmorse heller utan det kom på eftermiddan på jobbet. Jag hoppas verkligen att den håller sig borta idag.

Lillgossen blev så glad igår när han kollade postlådan, det hade kommit ett brev till honom med inbjudan till kalas hos en kompis på söndag, så när vi hade ätit middag åkte vi iväg på Coop för att se om vi hittade nån grej till honom, det gjorde vi så när vi kom hem igen slog vi in paketet i lila glansigt papper med silversnören, gossen tyckte att det var det finaste paketet som fanns, det skulle säkert vara finast av alla på kalaset! :)

Efter det fick jag inget gjort, huvudvärken var så ihållande, blev sittandes i soffan halvt spanande på TV:n, halvt blundande med ögonen, tog voltaren T innan jag la mig och inatt har det varit bra så nu håller jag bara tummarna för att det fortsätter vara bra. Jag orkade inte köra någon cross igår heller, förhoppningsvis så blir det ikväll.

Nu ska jag gå och börja göra mig i ordning innan det är dags för avfärd till jobbet.
Ha en bra dag!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Nordling

Det är nog bäst man utövar nån gymping efter bakelsen på jobbet i dag.

2008-02-05 @ 11:33:48
Postat av: Maria

Jahapp, då vet man att ni har ätit semlor. Minst 8 points bara så att ni vet :)
Beställ tid hos optikern nu genast! En rekvisition får du av din prod.ledare.

2008-02-05 @ 12:29:58
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0