Permis

Hade sån tur idag (vilken lyckovecka jag har haft), jag fick ta permis från kl 13.30 idag, hade lunch kl 13.00 så i praktiken fick jag sluta då.
Åkte till skolan och hämtade gossen och sen hem, väl där så var gubben hemma på lunch, han hade väntat tills vi skulle komma hem, han var så finurlig så, efter en stund kommer han fram med en present till mig och det är JAAA, DET ÄR EN DIGITALKAMERA bara till mig, jag blev jätteglad, batteriet är nu på laddning så ikväll blir det till att testfota med den, jag lovar att lägga in lite bilder sen.

Just nu sitter jag och väntar på att mina frallor ska jäsa klart, har nämligen gjort mina gofrallor idag,  vi hade slut på bröd i frysen och jag börjar bli less på köpesbrödet och när jag nu ändå fick sluta tidigare så hade jag ju tid. Har funderingar på om jag skulle baka bullar i morgonbitti, ska visserligen på Tupperwareparty till en kompis men jag hinner kanske om jag inte sover så länge, jag får väl se hur det blir imorgon, annars blir det säkerligen en annan dag, det kan jag nästan lova.

Vi har haft jättesoligt idag fast nu har solen börjat gå ner, halvkallt har det också varit, -10 grader imorse.

Och där tog det slut, tack och hej för nu!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Kul med ny kamera och de där frallebullarna ser så smaskigt goda ut.. var på ett condis idag och köpte tre "hembakta" bröd för 60:- Visst är kökets egna bullar de bästa, men matbutikernas inplastade är inte alls goda..
Ha de gott tjingeling

2008-02-15 @ 16:51:35
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Jessica

Mums....... kanske man skulle ta och baka?
Fast en annan har varken matberedare eller assistent :( och knåda degen är inte såååå hiskeligt skoj hihi..
Hoppas du har en skön helg.

2008-02-16 @ 10:44:27
URL: http://jezze.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vad du är flitig du är med baknde och allt.

2008-02-16 @ 11:30:57
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0