Party

Har nyss kommit hem från ett party så här mitt på dagen, det var ett Tupperwareparty hos S, naturligtvis handlade jag, inte går det att vara på nåt sånt utan att handla, idag köpte jag (äntligen) Servofixen som jag sneglat på läääänge nu, köpte även mått som S sa var bra så nu får vi hoppas på det, annars vete sjutton...

Vädret har varit sådär, varmt på termometern, inte mer än 2 grader minus men det blåser så det känns mycket kallare, men men själv har man ju mest varit inne, har bara varit ute när man skulle hämta tidningen och sen ut och in från bilen, det är allt.

Sitter och funderar på vad jag ska laga till middag idag, har tagit fram köttfärs från frysen men vet inte riktigt vad det ska bli, yngste sonen röstar för biffar, men nja, jag är inte inne på den linjen, jag är mer åt chili con carne-hållet, var in på ICA när vi for hem från partyt och köpte paprika så vi får se om det blir jag som vinner, tror nästan det. Det bli sen middag idag för gubben är på flygning i Luleå, idag ville inte lillgossen följa med, han säger att det är mycket roligare att bygga flygplan än att flyga dom så han följde med mig på partyt istället, fick ju kladdkaka med grädde, han åt 3 portioner så han lär nog klara sig till det blir middag senare ikväll.

Har testat min fina kamera nu och det gick jättebra, har väl inte haft så bra motiv men det kommer, jag knäppte på husvagnen, så här ser den ut:



Jag kommer att fota mer sen, det lär bli en del blommor till sommaren kan jag tänka :)

Nej, nu mina vänner ska jag gå och höra med dom andra gossarna vad dom röstar för till middag.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Här blir det bara varma mackor. Barnet ska på party så gamlingarna ids ints laga mat...

2008-02-16 @ 16:04:43
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: jenny

ha en trevlig dag =)

2008-02-16 @ 16:46:15
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0