Ny dag

och ny vecka, har idag jobbat 9-15.30, kom hem vid 16-tiden efter att jag hämtat S på skolan, kollade posten och lagade sen mat, idag blev det korv stroganoff och ris vilket gossen älskar, han åt 2 stora portioner och sen begav han sig till en kompis så nu sitter jag härhemma alldeles ensam och bara njuter.

Den här fick jag idag:   Ja, snart är det dags, så fort som tiden går så är det nog snart semester och då bär det iväg med det lilla huset.

Har ju glömt att berätta att jag vunnit på en lott! Bara det är ju bravur!! :) Jag var värdinna för Alpnaering för ett tag sedan och då får man fylla i en värdinnelott med vad man skulle vilja vinna ifall man blev dragen, trodde väl aldrig att jag skulle vinna, men se det gjorde jag, hade skrivit in att jag ville ha köttbuljongen så det var den jag vann, tjejen som är säljare har varit idag när jag jobbat (tror jag iallafall) och lämnat den i min fönsterhylla utanför dörren.
 

Nu ska jag surfa vidare här i min ensamhet, ha en fortsatt bra dag!

Betty Boop Tea Pot Red/Purple Hat

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det väl skönt med lite "frid" ibland...??

2008-02-25 @ 19:33:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Allt om Husvagn och Camping har jag varit och inhandlat i dag alltid kul att glutta i och längta lite.

2008-02-25 @ 21:15:31
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0