Min dag

Så här långt på dagen så har jag hunnit tvätta, baka och gått på promenad, har tagit lite bilder:

Först blev bullarna klara:



Efter det så bakade lillgossen pepparkakor (deg kvar sen jul):



Sen tog jag en promenad
Först på med skorna 
 Här är jag i skuggformat        
      
 
Några såna här såg jag efter vägen         


På väg in i gångtunneln        

 Inne i gångtunneln, är jättefina bilder, synd bara att de flesta är nerklottrade                                                              

På väg ut ur gångtunneln     

Passerade skidstadion (den röd-vita byggnaden)  

Fortsatte min vandring på gångvägen 

Här passerar jag övergångsstället vid järnvägsövergången 

En hel del skoterspår passerade jag också 

Gångväg i skogen 

En fin bro 

 Här följer jag bilvägen  

Passage 

Alldeles strax hemma igen 

Hemma! 


                                           

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fina bullar tror man kommer och fikar någon dag.Mums. Har varit till b-mottagningen det var bara virus.

2008-02-18 @ 16:56:20
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Vad duktig du har varit idag :)

2008-02-18 @ 17:04:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0