Kvällskvist

Ja, så har det hunnit bli till kväll, ja nästan natt för mig som är så kvällstrött. Idag fick jag mitt välkomstpaket från Lyssnarklubben så jag har börjat lyssna på Saltön - Värmebölja, gud så skönt att bara lyssna, slippa koncentrera sig och läsa, jag låg på soffan i köket och blundade och lyssnade, verkligen härligt, det här är min första kontakt med lyssnarbok, funderar på om jag ska ta den med mig och lägga mig i sängen och blunda, fast då är väl risken att man somnar ifrån och missar jättemycket.

Med maten gick det bra, vi fick i oss den och jag tror att den smakade bra, fick högsta betyg av minstingen i allafall, själv är jag förkyld så jag känner knappt nån smak alls, ej heller lukt el god doft.

Alla på jobbet idag tyckte att det luktade så gott när jag höll på att baka men själv kände jag ingenting, fast då blev jag ju inte sugen heller så det var ju bra. Jag smakade själv inget, jo förresten, en liten, liten kant. Det fanns andra som var som hökar på kanterna :) men det är ju bra att de blir uppätna.

Nu är det strax sängen som  hägrar, tar nog med mig lyssnarboken.

Sov Gott!


zzzzzzzznark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0