Idag

har vi (jobbet) varit på föreläsning på Folkets Hus. Det var Peter Höckert från Peni(ii)ca som föreläste. Han sa många bra saker, men mycket av det han sa kan inte vi på Tele använda oss av eftersom vi ska ha så korta samtal som möjligt, men på fritiden är det säkert användbart. Tyvärr så hann jag bli så in i bomben hungrig innan det var slut så jag kunde inte koncentrera mig ordentligt den sista timmen.
Peter Höckert

U och B: Maten var INTE klar när jag kom hem, närå, den var precis påbörjad, men jag kunde inte skälla (så mycket i allafall) på honom för han och minstingen hade varit och åkt skidor i 2 tim och precis kommit hem när jag ringde och sa att jag gick hemåt när kl var 17.00. Jodå, lite skällde jag allt för jag var vrålhungrig, fick ta mig en macka för att stilla det värsta, det blev lite bättre men inte helt. Maten smakade underbart, det var älgkött.

Nyss har vi varit och handlat för mjölken tog slut, pust och stånk, inget jag egentligen ville men men. Nu så kopplar jag av en stund framför datorn innan det är dags att bänka sig för melodifestivalen.

Ha det så gott och missa inte festivalen nu!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu är det Oskars tur.

2008-02-10 @ 11:24:19
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Peter Höckert

Hej !

Av en ren tillfällighet fick jag se dina dagboksanteckningar ( blogg) om den föreläsning jag höll för dig och dina arbetskamrater i februari på Folkets Hus, Kul! Tack för dina rader. Synd att du var så hungrig den sista timman. Det var en väldigt bred föreläsning. Hoppas att det fanns uppslag som kan passa dig privat. I mina längre utbildningar ( ex 2 dagar) skräddarsysr jag upplägg och talar bl a om mental laddning inför en arbetsdag med många telefonsamtal och hur man kan minska stress samt skapa mer välmående ( om man nu behöver det) Jag är mycket nöjd med ert arbete när ni svarar för mig när jag inte är på kontoret. Må så gott och ta vara på våren den är på G
Hälsningar
Peter Höckert / Penica

2008-04-26 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0