I väntans tider

Jag sitter här i väntans tider jag!!!




Ja, på maten alltså, vad trodde ni????? Det är ungefär 5 min kvar till dess att spagettisarna har kokat klart, passar på att kolla lite bloggar och skriva lite i min egen.

Idag har jag verkligen stått i på jobbet, stått i ordets rätta bemärkelse, har knappt suttit nåt alls idag. Jag har nämligen bakat!  Det blev 2 långpannekakor, mockarutor och potatisbakelser + gaffelkakor. Jag har bakat laktosfritt till våra gruppmöten och andra möten som vi har. Jag erbjöd mig att baka varje vecka för alla blir på så glatt humör när dom känner baklukten (ja, inte min bak ha ha ha).

Nu piper det, spaggisarna är klara, jag kanske kommer tebax senare istället.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0