Helgen över

Så var helgen över, tänk vad helgerna går fort! Man hinner knappt landa på fredag förrän det är måndag igen.
Idag har jag tvättat och tvättat, just nu är det sista maskinen som körs i torktumlaren. Har bytt sängkläder idag, har kunnat haft alla kuddar och täcken ute jättelänge, det har varit perfekt väder för vädring idag, ska bli så mysigt att gå och lägga sig ikväll och bara luuuukta på kudden och täcket, det luktar så himla ljuvligt när det hängt ute i kallgrader.

Jag har även dammtorkat i lillgossens rum idag, det var välbehövligt, Pappa har hjälpt honom med att städa upp på skrivbordet så nu syns det att det finns ett bord där, det blev jättefint.
Dammtorkade även i vårt sovrum och storpojkarna har fått dammtorka i sina rum så nu ska det väl vara lite mindre damm iallafall.

Nä, nu ser jag att kl hunnit bli 20, ska nog sätta mig och se film på 5:an.

Bye for now!


Kommentarer
Postat av: Maria

Har du dammat crossen också :)

2008-02-04 @ 17:06:37
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0