.

image289

Så här blev gossens sockermålning!

Idag har jag börjat jobba igen efter 2 dagars semester, det har gått väldans bra, känner mig lite trött just nu bara, har börjat kl 7 i morse.
Ska snart iväg på Folkets Hus för att lyssna på en tjej från LR, det ska bli spännande, har ingen aning om vad hon tänker prata om, jag ska gå med U och B.

Annars så har det inte hänt så mycket, jag var in på Granngården och köpte morots-såband och såjord idag efter jobbet, det kliar lite i fingrarna efter att få sätta igång med fröna, men i år tänker jag inte göra så mycket, vi har ju tänkt vara ute med husvagnen en hel del så då blir det ju så jobbigt med blomvattningen.

See you

Kommentarer
Postat av: uLLis

Fräckt med sockermålningen! Det måste jag låta flickan prova, hon älskar att pyssla :-) Och kanske låter hon då saxen vara ;-)

Jobbar kväll idag så jag har precis slutat. Ska krypa iväg på en tom sal och sova nu. Tjing!

2008-02-20 @ 21:56:13
Postat av: Ulrika

Fin målnng han gjort. Det kanske man måste låta barnen testa. Visst var hon bra Mia.

2008-02-21 @ 09:29:46
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0