Duktig flicka

har jag varit idag, har crossat i 20 min och gjort magövningar dessutom, känner mig sååååå himla duktig, igår körde jag en kvart så jag har plussat på lite. Det gick jättebra, jag såg Koloniområdet Iris samtidigt, hade spelat in det igårkväll.

Nu väntar jag på att Sjukhuset på 3:an ska börja, lillgossen ser på REA och äter en smörgås, själv tänker jag INTE äta nåt mer idag, för nu j-ar vill jag se lite minustecken här, inte bara plus överallt!

Jag hade huvudvärk när jag kom hem så jag tog mig 2 voltaren T, vilade lite och sen lagade jag mat och vi åt, hade fortfarande kvar litegrann men nu efter träningen så är den borta, skitbra. Det är nog bra med lite träning när man har huvudvärk iallafall fast man helst bara vill gå och lägga sig nånstans där det är mörkt och tyst.

Nu ska jag kolla lite andra sidor innan jag går och kollar på TV, ha en bra kväll.

image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0