Date

Jaha, så fick jag ut på date igen då, den här gången blev det inte med crossen utan med snöspaden,

 det var skönt ute men ack så tråkigt att skotta, jag som sagt upp mig och allt!  Äldste sonen var hemma så han hjälpte till, han hade redan hunnit skotta en sväng innan jag kom hem, det har blåst, snöat och drivit här idag, inte alls kul. Det verkar bara finnas två väderlägen, antingen så snöar, blåser och driver det eller så är det svinkallt.

Huvudvärk har jag också, har haft det av och till i flera dagar nu, det känns inte heller så kul, misstänker att det kommer från nacken, måste nog ordna lite massage snart.

Skönt med fredag, har ju bara jobbat tor och fre men det känns ändå bra, så skulle jag kunna ha det jämt, bara jobba 2 dagar/vecka, skulle sitta fint det :)

Ikväll blir det  på TV. Glöm inte!!

Funderar på om mjölken räcker till i morgon el om jag måste iväg och handla redan ikväll, det skulle vara jävligt skönt att ta det i morgon, men samtidigt lika skönt att göra bort det ikväll, får väl se hur det blir med det, måste iallafall göra det innan TV:n börjar.

Ha en bra fredag
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Är det från snöskottningen eller T24 du sagt upp dig??

2008-02-01 @ 18:57:33
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0