Även idag

har jag varit en duktig flicka, har kört crosstrainern    i 20 min och magövningar.   Jäklar vad det kändes idag, har hittat nånting, undrar om det är magmuskler,  (WOW, såna vill jag ha!)  har ingen aning men ont gör det iallafall, det känns bra!

C har varit här idag, har hämtat sina grejor hon har beställt, 2 fina ljuslyktor eller lyktor och lyktor, de var höga, jättefina. Vi fikade lite också, naturligtvis, blev en potbakelse      och en bulle,     som vi sköljde ner med lite te   jag vet fy på mig, men men, jag har ju iallafall varit duktig med träningen....

Nu har jag nyss varit och duschat    tänk om det där ändå hade varit jag! Ska snart gå och se på Sjukhuset,    efter det blir det Du är vad du äter

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag missade Anna Skipper för jag såg Nanny på TV4 och insåg att mina barn är rätt snälla i allafall. Fast i det här fallet var pojekn väldigt arg inombords pga skilsmässa.

2008-02-29 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0