Alla Hjärtans Dag!



Önskar alla en trevlig Alla Hjärtans Dag!

Idag har vi fått vaniljhjärtan på jobbet men jag som inte tål mjölk fick världens godaste potatisbakelse (som jag själv bakade häromdagen :)).

Efter jobbet for jag direkt och handlade, styrde kosan mot Coop Forum idag, blev en hel timme där trots att jag shopexpresshandlade, men jag tänkte för en gångs skull inte stressa, det var jätteskönt, träffade på flera som jag kände som jag stannade och pratade med, oftast träffas man bara på affärn.
Tyvärr blev det ju ganska dyrt, egentligen tror jag att jag inte hade mer än 5-6 saker som stod på handlarlistan men av nån anledning så blev bägge mina handlarväskor helt fulla, men jag hittade både Lithells varmkorv på storburk och lax som gjorde att det drog iväg lite, sen det vanliga som man alltid handlar varje vecka, mjölk, pålägg, kräm osv.
Till helgen ska jag göra laxen tänkte jag, måste fråga A på jobbet hur hon hade gjort när hon pepprade med grönpeppar, hon sa att det var så himla gott så det måste jag testa, jag köpte även grönpeppar idag, det ska bli spännande att testa, bara hon nu delar med sig av receptet, men det tror jag nog, hon är snäll!

Nu ska jag surfa vidare här en stund och sen vete sjutton vad jag ska göra men det blir inget ansträngande M, bara så du vet!!!! :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför inte det...?? :)

2008-02-14 @ 19:54:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Trevlig Alla Hjärtansdag.

2008-02-14 @ 22:06:31
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0