TVÅÅÅ DAGAR...

Ja, så var det bara 2 arbetsdagar kvar, guuud så härligt att det snart är ledighet!
Jag tjuvstartade lite på ledigheten idag, skulle egentligen ha jobbat till 17.30 men jag kunde ta ut ledigt så jag tog tjänstledigt från 15.30, så skönt att komma hem lite tidigare. Tänkte göra samma imorgon men prognosen inför ringandet var lite osäker så jag får veta först imorgon om det går bra eller inte, nåja, är det bara en dag att jobba till 17.30 så får det väl lov att gå, på fredag har jag ju ett kanonpass, jobbar till 13.30 och sen är det JULLOV!!!

Har precis kommit ur duschen, i stort sett lika svettig som när jag gick dit, har crossat 30 min, provade ett nytt program idag och det var superjobbigt, det var gjort som ett berg, först gick det lätt  och så blev det tyngre och tyngre, på toppen var det rejält tungt, där skulle man stå el rättare sagt gå i 6 min innan det blev nedförsbacke igen, då kunde man andas ut igen. Fan så himla duktig jag blivit! Jag bara måste få skryta över mig själv, det får man väl eller hur?!

Jag är bara lite orolig för julen, ska verkligen försöka att inte äta så mycket av det goda, mest hålla mig till maten, för egentligen är det ju inget fel på den om man håller sig borta från rörorna, fast jag har bara rödbetssallads-röra, tyvärr gillar jag ju den då mycket, men jag ska försöka att bara ta lite.
Har ju inte bakat så mycket fika och jag har ju redan tjuvsmakat, ska duka fram men försöka att inte ta mer än 1, högst 2 sorter när jag fikar och så ingen dricka till, ska hålla mig till smaksatt vatten istället, har ju märkt hur bra min mage mår när den inte får så mycket socker, så fort jag ätit för mycket socker märks det direkt på magen, jag blir gasig och måste springa oftare på toan så det bästa är ju att hålla sig borta. (tyvärr inte så jävla enkelt), men det går lättare och lättare i allafall och det är ju bra.

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan en stund, sen ska S3 duschas och få lite kvällsmacka innan det är dags för sängen.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: M

Du vet var min mail-brevvlåda bor även under jooolen... ;) Klart att du fixar detta!!!!

2008-12-17 @ 19:32:43
Postat av: Ulrika

Du är duktig du själv ska jag försöka ta tag i det här fläskberget efter jul. Min mage blir också dålig av allt socker.

2008-12-18 @ 08:39:49
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0