Trötter

Jag är trött idag, var nog uppe lite försent igår, jag gick inte och la mig förrän efter 00.00 och det är sent för att vara jag det. Vaknade imorse vid 9-tiden och var hur kissnödig som helst, hade velat legat kvar istället, men jag var bara tvungen upp och kissa och då är det kört för mig, jag försökte gå och lägga mig och somna om, men jag hade inte ro i kroppen utan klev upp och började städa toaletterna, sen dammsög jag hela huset.

När städning och duschning var klar så drog jag, gubben och S3 iväg till Team Sportia, de hade klubbdag idag, vi inhandlade skridskor till grabben (julklapp från mormor), jag frågade om vi skulle slå in dom och att han fick öppna paketet på julafton, men han tittade på mig som att jag var från mars, SÅ KAN MAN VÄL INTE GÖRA HELLER! Nähä, då gör vi inte det då, han kanske hinner provåka dom innan tomten kommer, vi får väl berätta för tomten att han redan öppnat det paketet.

Mamma fick också en julklapp, ja fast det är väl pappas också, han har i allafall lovat att han också tänker använda den,

vad det är??? Jo, en sån här:


en med program, så nu ska här köras ännu mera, nu när vi har program att gå efter, jag tänker nog använda mig av fatburn-programmet, det låter ut som att det är ett program som jag behöver!
Ska sälja min andra cross, har en som är intresserad, kanske att hon köper den, jag håller tummarna. Det är inget fel på den andra crossen men gubben tyckte att vi skulle ha en med program (han är ju datakille.....).

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att gå och sova, ska nog lyssna på min bok Aprilväder en stund, gubben sitter och ser på en skräckfilm och det vill inte jag se, nä, ska jag se film så ska det vara komedi el romatiskt.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Har en träningcyckel med program men den använder jag ej just nu pga platsbrist efter nya soffan. Det står så fint där i inglasningen.

2008-12-08 @ 08:23:47
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: M

Ser nästan ut som min :) Den har också en massa dataprogram som man kan leka med, sen stannar den självmant när man håller på att "dö"... Kör hårt!

2008-12-08 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0