Me and my new friend

Vi kommer jättebra överens, har dejtat 30 min varje dag den här veckan, körde fatburnprogrammet idag, men jag tror att jag ska höja staplarna lite nästa gång, visst är det jobbigt men jag tror att jag klarar lite mer ändå.

Idag efter jobbet så har jag gjort lite godis, har inget namn på dom men det är cornflakes blandat med smält choklad-kokosfett, kan ju kalla dom för crispchoklad  har tjuvsmakat även dessa och de blev bra, barnen hann med den här gången och jag tror att dom gick hem även där.

Här är bildbeviset:


Nu är jag nyduschad och nyklippt, jag har nämligen friserat mig själv lite, bara i luggen, den hängde ner lite för mycket för min smak.

Nu ska jag gå och softa lite i soffan, ska se Unga Mödrar på femman tänkte jag.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: M

Höj upp - självklart klarar du det!

2008-12-12 @ 18:25:41
Postat av: Anna-Carin

Hej! du tränar på du,du är duktig.Gott godis du gjort.Tror jag ska testa att göra lika dana.

Ha det bra// Anna-Carin

2008-12-15 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0