Måndag och snart nytt år!

Ja, tiden går som sagt väldigt fort.
Vad har jag gjort sen annandan då?? Ja, mest ingenting faktiskt. Fast igår kände jag mig väldigt på hugget, jag slängde ut sängkläderna och sen städade jag i akvariet, vilket var välbehövligt, nu kan man t o m se fiskarna därinne  växterna har vuxit så ini bomben så man knappt kunnat se dom, dessutom var det väldigt skräpigt bland stenarna, men nu så är det så fint så.

I lördags blev det inte mycket gjort här, kommer inte ihåg att jag gjorde nåt alls med nytta i, men det är ju skönt det med, åtminstone ibland.

Idag har jag och S3 varit ute på en promenad/sparktur, det var jätteskönt ute och dessutom ljust!! Jag hade kunnat gå mycket längre men S3 bestämde vägen.
Jag har inte kunnat dejta Mr Cross sen annandan, har haft så jäkla ont i höften, kände nu när jag promenerat en stund att jag inte hade orkat att köra idag heller, promenaden var alldeles tillräcklig. Det är så typiskt, när man kommit igång och det känns så himla bra, då ska det bli ont nånstans, jag misstänker att det är reumatiskt, inte träningsvärk, det hade varit mycket bättre om det hade varit det sistnämnda.
Jag har ju haft ont i höften till och från sen i våras, det är inte roligt alls, jättejobbigt att sova skönt för det går nästan bara att ligga på ena sidan och det är ju inte så skönt i längden, man vill ju kunna byta håll ibland.

Nu ska jag spana in andra bloggar innan jag går och gör nytta

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

gott nytt år

2008-12-31 @ 10:28:51
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0