JUL JUL STRÅLANDE JUL!

Ja, så har då äntligen julaftonen kommit, S3 har väntat och väntat och väntat, hela dan igår gick han och väntade på att det skulle bli julafton. Så äntligen är det då dags, nu är det bara att vänta på tomten istället. Imorse fick han en julklapp med lite pysselgrejor i, jag tror att han gillade det, det var en massa kartongpapper i olika färger, glitterlim, stans mm för att göra egna kort av alla de slag, skulle tro att man även kan bygga flygplan av det

Jag vaknade kl 9.20 imorse, klev upp och läste sen tidningen i lugn och ro, efter det så dejtade jag faktiskt Mr Cross, sen väcktes alla och vid 11.30 åt vi "frunch", har pratat i telefon en hel del, men just nu är det lugnt, passar därför på att sitta här en stund, ska sen skala potatis och börja förbereda lite inför julmiddan, mmm så gott, jag längtar till maten och S3 till tomten, undrar om man blivit gammal .
Efter Kalle Anka så ska tomten komma förbi och dela ut julklapparna, jag har lejt en tomtenisse, U:s pojke O ska komma, jag är jätteglad att han kommer för annars hade vi inte haft nån tomte, S3 går ju inte att lura hur som helst, han tror på tomten men samtidigt är han lite fundersam varför en person alltid försvinner när tomten kommer...

Nä, ha nu en bra julafton och ät precis det ni vill!

GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: Maria

God Jul önskar Tomtarna i Abisko!

2008-12-24 @ 17:30:45
Postat av: Ulrika

Var tomten snäll??

2008-12-24 @ 19:17:08
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

God jul och ät inte för mycket... själv fick jag bråttom hem fr julklappsutdelningen. Magen sa stopp och belägg..Vad konstigt att ingen annan än jag har en toalett:-P

2008-12-24 @ 20:35:34
Postat av: Ulrika

Nu är det Annandagen!

2008-12-26 @ 12:34:42
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0