Hurtbulla

TJOHO!! Så jävla hurtig jag nyss har varit! Det känns kanonskönt.

Som ni säkert gissat så har jag kört ett program på crosstrainern, kan ni gissa vilket???
Just det, fatburn, 30 min, men så bra det gick när man kunde kolla staplarna hela tiden, den stapeln man var på blinkade så man visste, var ju tvungen att köra hela programmet ut och det tog precis 30 min, jag hade ju kunnat köra ett program till men det orkade inte fröken - kanske sen när jag fått träna lite....

Skönt känns det i allafall, har nyss kommit ur duschen - men känner mig lika svettig nu som innan jag gick dit, nåja, jag är ju ren.
Hade huvudvärk innan men nu är det borttränad och det är ju också ett plus, bara jag inte får plus på vågen nu, så var det ju sist jag var duktig och crossade. Igår när jag vägde mig så var det minus! 1 kg var borta, jippie! Faktiskt så kändes träningsbyxorna inte lika snäva nu när jag tog på mig dom (har inte använt dom på ett tag).

Har jobbat ill 16.30 idag men det har gått riktigt bra, trots att min elev var sjuk och jag fick jobba helt själv, men jag tror att jag skötte mig bra, när jag gick hem hade jag nästan 50 % i medd och över 80 i inlogg.

Strax ska jag gå och se på Äntligen Hemma, spelar in Design Simon och Tomas så det blir väl att se det efter Äntligen, gubben är på skolrådsmöte på Manhem ikväll, har ingen aning när han kommer hem.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Eija

Men nu börjar tanten bli gammal...Äntligen hemma är ju på tisdagar och Simon och Thomas på måndagar...Själv ides jag inte fara på skolrådsmötet eftersom min älskade make (tänk att jag får skriva så) jobbar eftermiddag. Dessutom kom ju världens bästa svärmor och svärfar förbi oss eftersom Junior har fyllt år igår...

2008-12-08 @ 19:57:04
Postat av: Ulrika

Det var Änteligen hemma igår undra vem som börjar bli gammal. Det var även Simon och Thomas.

2008-12-09 @ 10:14:02
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0