.



GOTT NYTT ÅR!

Så var det då årets sista dag och det blåser som bara den ute, tur att man har det varmt och gott i stugvärmen.
Jag vaknade med huvudvärk imorse, ja, egentligen somnade jag med huvudvärk också, känns faktiskt som att jag haft det hela natten, har vaknat flera gånger och haft ont men inte orkat kliva upp och ta tablett, men när jag klev upp så var det till medicinskåpet jag styrde mina nyvakna fötter. Nu känns det mycket bättre men inte riktigt bra. Jag misstänker att det kommer från nacken för vänster sida känns lite stel. Gubben masserade lite igårkväll men det är ändå inte riktigt bra, jag får nog flirta lite med honom så att han masserar lite även idag...

Ha det nu så bra alla där ute i bloggvärlden så synes vi nästa år!

Många nyårskramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Eija

Gott nytt år !!

2008-12-31 @ 14:57:22
Postat av: Maria

Gott Nytt År!!

2008-12-31 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0