Ännu en dag har gått

och nu är det bara 7 dagar kvar att jobba!

Idag slutade jag 13.30, åkte och hämtade S3 på fritids och sen hem och bakade, började med rosa kaka till B, tyvärr glömde jag att ta bild på den, gjorde sen kakor som jag fått recept på av K och de var uuuunderbart goda, det är kanel i dom så dom smakar jul, dessutom så smälte dom i munnen, klart jag smakat, men bara en, jag lovar.

Har kakorna på bild, här:


Visst ser dom goda ut också?!

Till middag blev det köttfärsbiffar och potatis. Efter middan och disken så dejtade jag min cross igen, idag körde jag ett program som hette Hill i 30 min, igår blev det 30  min av ett annat program, kommer inte ihåg nu vad det hette, av dom 3 jag provat nu så är fatburnprogrammet det som kändes mest, vet inte om det beror på själva programmet el om det beror på att jag började i måndags, det kanske blir lättare och lättare för varje dag? Idag kändes det värst vid 18 min, då trodde jag inte att jag skulle orka till 30 men jag vet inte vad som hände, det var som att det bara gick av farten och så hade 30 min gått. Känns verkligen skönt efteråt, jag känner mig lätt! (fast jag inte är det, men bara känslan är jätteskön).

Har nyss duschat S3, funderar på om jag ska gå och se på matlagnings-TV på 4:an nu 19.30, sen blir det Bonde söker fru, spelar in Roomservice så det ska jag nog se kl 21.00 när Bonden är slut, efter det är det sängen som väntar.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har bara 5 dagar kvar att jobba sen är jag ledig till den 7/1.

2008-12-10 @ 20:00:03
Postat av: M

Visst är det kul när man känner att man faktiskt orkar??!?!!! Kolla vad som händer på displayen när man har kört i 99 minuter ;)

2008-12-10 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0