Annandagen

Så börjar julen lida mot sitt slut, idag är det redan Annandan, tiden går så fort, måste bromsa, men tyvärr går ju inte det, men nog hade det varit bra att kunna bromsa åtminstone litegrann.

Igår gick jag, S3 och gubben på en promenad, vi var till Faster G och tog in post och kollade så att allt såg bra ut, sen prommade vi en runda och kollade in juldekorationer, väl hemma så visar det sig att S3:s overall gått sönder, ett jättehål i röven!! Inte bra alls, jag är ju inte så sykunnig så jag vet inte riktigt hur det ska gå att laga.
Som tur var så började ju rean idag, vi åkte ner på stan för att kolla, men något besvikna blev vi, först for vi på Intersport, där var mycket folk men inte så mycket rea, fanns inte så många overaller heller och dom som fanns i rätt storlek kostade 2400 kr, NÄ TACK, det betalar jag då inte. For vidare till Team Sportia, väl där fanns inte rätt storlek heller, hittade 2 st som var storl 128, men nä, skulle ju ha behövt prova 134 också för 128:an var så precis, vill ju inte att han ska växa ur den direkt, priset var 1690 och 1495 och ingen rea.
Kom på att vi har ju Barnbutiken också som ligger i Gallerian, har varit in där tidigare men då fanns bara små storlekar men jag knallade in i allafall och WOW, där fanns ju många overaller och dessutom i rätt storlek och på REA!! Snacka om att ha tur, visserligen var den dyr ändå, ordpris var 1690, på rean blev det 1183, nåja, dyrt men ändå mycket bättre pris än på TeamSportia och Intersport, jag slog till och sonen är jättenöjd.
Den är fin, det håller jag med om, så här ser den ut:



Jag har förresten dejtat Mr Cross varenda dag under julen, har t o m gjort situps, vissa dagar har jag inte alls känt för det men ändå gjort det, känns jävligt bra, är så stolt över mig själv!

För att få in den jävla bilden tog det 10 min, jag höll på att gå sönder här, sitta och vänta och vänta och vänta, det är inte riktigt min grej! Nå, tillslut kom jag på den underbara idén att öppna ett till internetfönster så jag kan göra nåt annat medans jag väntar.

Strax ska jag gå och kolla på Stjärnor på Slottet, det är repris på 24:an. Sen ska jag kolla in Körslaget, efter det vet jag inte riktigt vad det blir, men det blir väl att krypa ännu längre ner i soffhörnet och kolla på nån film.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Har varit på rea i Happi i dag och fyndat en overall till Adam 149 kr.

2008-12-26 @ 19:20:06
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Den var fin! Här finns det ingen mellandagsrea ;)

2008-12-27 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0