8 dagar

Så var det bara 8 dagar kvar att arbeta, sen blir det leeeedigt! Tjoho!

Vilket väder det varit här, igårkväll var det 0-gradigt och blötsnö, imorse var det -5 grader och det hade blivit is på snön som föll, for stora sjok när man skottade, nu slapp ju jag skotta idag, jag skickade ut gubben imorse , och så nu ikväll är det -12 grader.

Har jobbat till 14.30 idag, for på skolan för att hämta S3 men fick åka därifrån på en gång, de satt och såg film och han ville se färdigt, jag passade på att åka och handla under tiden, for sen tillbaka och då var filmen slut.
Gjorde inte så mycket innan middan, kollade lite på nätet och sen gjorde jag ris och Korv Stroganoff som vi precis ätit, gott var det, disken är klar och nu sitter jag här, ska sen på date med nya Mr Cross, känns faktiskt kul.

Jag har förresten fått sålt gamla Mr Cross, den ska flytta hem till B, hon kommer på söndag och hämtar den, jag tror säkert att den kommer att trivas där, jag vet att den hamnar hos snälla människor .
Hon har även beställt lite bakning så det ska jag fixa imorrn när jag slutar 13.30, blir nog en date med Mr Cross då också.

Idag kom produktionskontoret ut med mail om att vi även nästa vecka har möjlighet att vara lediga, det är inte bra detta!! Vi blir ju så sugna på att vara ledig och så har vi inte råd, vi velar hit och dit. Nå, jag la in om att jag gärna gick hem lite tidigare ons och tors då jag slutar 17.30, tänkte få sluta vid 15.30-16 istället, jag håller mina tummar för att det ska gå bra, tyvärr blir det ju tjänstledigt så jag förlorar ju lite lön men det kan det nog  vara värt ändå, det blir ju bara 3 tim sammanlagt.

Nä, mina vänner nu slutar jag för idag men I will return, var så säker!


Vackert eller hur?!

Kommentarer
Postat av: M

Heja! 3 tim tjl är en "piss i Mississippi" i slutändan, ingenting som märks i börsen :) Tror också att gamla Mr C kommer att få det bra bland alla katter som kommer att stryka honom runt benen ;)

2008-12-09 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0