4!!

Nu är det 4 dagar kvar att jobba, det tar sig!

Har idag kört på crossen i 30 min, drog upp staplarna lite mer så det blev lite tyngre, det blev 1 mil totalt och jag försökte hålla en jämn takt hela tiden oavsett vilken stapel, svetten lackade kan jag säga! Men det känns jäkligt skönt när jag är klar och får gå och duscha. Tänk vad man kan!

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska få borsta S3:s tänder, det var visst nåt på TV:n han var tvungen att se klart, han skulle ropa på mig när han hade tid.

Om en stund är det Äntligen Hemma (jo Eija det är det!!) som jag ska se, spelar in Design Simon och Tomas, blir väl till att se det efter Äntligen.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: eija

Jag vet att det var äntligen hemma..Gjorde ett val: antingen Simon och Tomas eller Äntligen..Det blev Simon och Tomas för jag tänkte att det är säkert bara julsaker dom fixar i Äntligen...

2008-12-16 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0