30 min

Godmorgon!

Har alldeles nyss kört crossen i 30 min, körde samma jobbiga program som igår, herregud, när man är på toppen av berget tror man att man ska kollapsa, men så till slut efter mycken svett och stånk så börjar nedförsbacken, det känns jävligt skönt när man är på dom 2 sista staplarna, då går det av bara farten, men så himla skönt när 30 min är över och man får kliva av .

Håll nu alla tummar för mig idag, så att jag får sluta tidigiare! Vill inte jobba till kl 17.30. Måste dessutom iväg och handla efter jobbet, som vanligt så är det slut på mjölk, blä!

Jag har svettprickar på glasögonen märkte jag precis, ser lite konstigt med det vänstra ögat.  får nog gå och putsa av dom lite så att jag ser bättre.

See you later...


Kommentarer
Postat av: Maria

Blev det nå sluta tidigare??

2008-12-19 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0