Trist och tråkigt

Vädret är just nu allt annat än trevligt, det är trist och tråkigt. Har nu regnat både i går och idag, är redan less på detta pissande. Med jobbet går det väl bra men ögonen gillar inte riktigt att jag stirrar på en dataskärm hela dagarna. Jag hoppas innerligt att det blir bättre när jag får mina terminalglasögon, fast det lär ju dröja ett tag, har inte tid hos optikern förrän nästa vecka. Huvudet värker, fast inte lika mycket som jag trodde att det skulle göra.
Jag skrev inget igår, jag kom hem vid 18-tiden, lagade mat och sen var kl redan över sju, ides inte starta upp datorn, satte mig framför TV:n istället, slötittade lite på den och kollade i tidning samtidigt, går utmärkt med mina nya glasögon!  sen var det dags att sussa, skulle ju upp tidigt imorse.
Har börjat kl 7.00 idag, slutade kl 13.30, var in till optikern och kollade om glasögonen var som de skulle, tycker att jag får titta ner med huvudet för att se bra, men det var alldeles utmärkt, det är nog mer en vaneska detta så det är väl bara att kämpa på så ser jag nog bra så småningom.

Nä, mina kära vänner det är nog dags att gå och vila ögonen lite nu, sen blir det till att börja med middan, idag blir det pankisar, JIPPIE!!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att änligen jobbet är igång igen !!!!!hihi Det blir palt hos oss till middag.

2008-08-19 @ 17:11:11
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Ni såg ut att verkligen ha kul där ni satt :)

2008-08-19 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0