Solsken och vackert väder!

har det varit idag, jättehärligt, fast det känns i luften att det är höst. I solen är det jätteskönt men brr i skuggan. Mor och far har åkt hem idag. Vi vann ingenting på bingon igårkväll, men vi satt nära hela tiden, Grr. Hade verkligen behövt lite extra pengar.
Igår fick vi hem förtältet som vi beställt till husvagnen, det ska verkligen bli spännande att sätta upp det, vi tänkte ta nån tur till Luleå nån helg framöver, ev redan om 2 veckor, och då testa, vill ju passa på när det inte är så mycket folk i farten :) vill ju inte visa upp hur klantig man är, vill ju helst tjuvträna innan man åker ut mitt under högsäsong :)

Tack alla ni som var på mitt kryddparty i torsdags, det var jättekul, åtminstone jag hade trevligt, jag hoppas ni andra hade det också. Och tack för att ni var så duktiga att handla, kommer ju att få en fin kastrull för det.

Nä, nu ska jag gå och hitta på nåt annat att göra, kanske kolla om det är nån film på TV som man kan slötitta på, känner mig lite trött idag.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det var jätte trevligt. Det är ej så svårt att få upp f-tältet. Men kom bara i håg att börja med att sätta det i husvagnen först fast ni har ju ett vintertält eller? Det är ju på samma sätt!

2008-08-17 @ 11:17:12
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0