Soliga rosor och andra bilder



Visst är dom tjusiga mina solrosor?! Jag gillar dom jättemycket!

Jag plockade in potatis förra helgen, har ju glömt visa hur stora och fina dom var,  här kommer bilder:
           
Goda var dom också, jag lovar!

Har tagit lite mer bilder idag, så här ser några av mina blommor ut nu:

Först ut en pelargon som ser ut som en gubbe med flint mitt på skallen och sen mycket rufs på sidorna, tycker inte ni också det?!


Sen kommer mina underblommor:
  

Rosa underblomma i närbild:


Så här ser min Glamini ut:


Skönt att det äntligen är fredag, nu är man ledig i 2 dagar innan det är dags att börja jobba igen.
S2 fick sitt moppekort idag så nu har han åkt iväg med en kompis, sen ska han och fixa med den andra moppen, det var lite mer fel på den än vad dom först trodde, tur att körkortet kom så att han kan använda den andra moppen, S1 ska ju ändå till Kina på tisdag så han behöver den ju inte.
Bara dom nu kan åka iväg, det är visst uppror i Thailand och de ska ju mellanlanda där. Vi får hålla tummarna, värre är det ju om de får svårigheter att komma hem igen om 2 veckor, dom ska ju mellanlanda där då också.

Ha en skön helg!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nervöst måste det vara att skicka pojken ända till Kina. Det blir trevligt i morgon hoppas jag.

2008-08-29 @ 18:46:58
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0