Solen lyser

på oss även idag, jättebra! Det är ca 17 grader varmt fast det känns ändå i luften att sommaren är slut och att hösten är på intåg.
Imorse for min lilla gubbe iväg på tjänsteresa till Polen. Först skulle han flyga till Stockholm och vänta där ett par timmar, sen skulle han flyga till Tyskland och där ha hyrbil för att köra i ca 3,5 timme till Polen, får inte hem honom förrän på torsdagkväll. Hur ska jag kunna sova utan gubben??? Och dessutom börja jobba imorron?! Allt på samma gång, ja inte bara det, S2 ska ju imorron på utildning för moppe-körkort och det är varje dag nästa vecka. Allt på en och samma gång, puh, det blir nog skönt när veckan är över.

Jag knäppte lite kort på mina blommor igår, här kommer dessa:

Här min Glamini som precis nu ska börja blomma:
    

Här är en pelargon som jag har i en balja:
   

Knoppar på pellisen i balja:
    

Mina solrosor som jag visat tidigare, det finns jättemånga blomknoppar, fast det kanske inte syns

Nu ska jag gå och skära lite skinka och riva ost, det ska nämligen bli pizza här till middag idag, mumselimums!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fina blommor du har.Själv är har jag ej orkat med utemiljön här hemma så värst mycke i år tyvärr!!

2008-08-17 @ 20:45:49
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte den helgen, barnet ska på kurs då!

2008-08-18 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0