Rensning

Jag blev nog inspirerad av Ulle igår för jag har rensat massor idag, jag har fått ihop 2 svartsäckar med kläder som jag inte vill använda, inte kan ha el är allmänt less på. Så mycket plats det blev överallt. Jag har nämligen mina kläder utspridda lite överallt, eftersom vi gjort om förrådet till sovrum så har jag ingen garderob där utan bara en byrå som vi ska dela på både jag och gubben, därför måste vi använda garderoberna som finns i barnens rum, fast vi har nog spridit ut oss lite väl mycket, jag har kläder i alla barnens rum, inte illa va?! :) Nu har jag städat ur så jag bara har kvar i 2 av barnens rum, men jag tror att när gubben har rensat bland sina så rymmer jag säkert allt i ett av barnens rum.

Annars så har det inte hänt så mycket här, en tvättmaskin är på, snart klar för torktumlaren. Jag vaknade kl 7.20 imorse, vete fan varför, men jag hade jävligt ont i halsen och kände mig lite konstig, S3 kunde inte heller sova, vi klev nog upp samtidigt, han sa att han var jättetrött men kunde inte sova, precis så kände jag också, vet inte om vi håller på att bli förkylda, han är täppt i näsan och nyser en hel del medans jag har ont i halsen, inte lika mycket nu som imorse så jag håller tummarna för att det inte blir nåt mer, däremot känner jag mig dötrött just nu.

Jag har suttit och tittat på mina fina fiskar i akvariet idag, vi har nämligen en av honorna som ska till att föda, hade tänkt få se en födsel men icke sa nicke, hon verkar inte alls komma till skott, men hon är verkligen jättetjock och alldeles röd baki stjärten, tidigare var hon svart, flåsar väldans och gömmer sig i buskaget. Tänk om man kunde få se när hon födde, det skulle vara en upplevelse det!

Nu ska jag gå och plocka ur tvättmaskinen, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så känner jag mig också med ont i halsen och i huvudet på mornarna sedan är det ok men jätte trött.

2008-08-24 @ 15:01:01
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0