Redan tisdagen avklarad

Herregud så tiden rinner iväg, så var redan tisdagen avklarad, imorrn är det ju mitt-i-veckan ju!
Har haft tur både igår och idag, inte riktigt klokt egentligen. Igår när jag jobbade fick jag mail av en kollega som undrade om vi kunde byta pass, hon ville jobba sent och jag var genast med på noterna, inte vill man ju missa en sån chans, klart jag bytte, har då fått jobba 8-14.30 istället för 12.30-19, passar mig mycket bättre.
Sen igårkväll skickade jag ut ett mail till alla telefonister för att kolla om det fanns nån som ville jobba till 20.00 tis och tors nästa vecka och då var det en annan kollega som gärna ville byta torsdan, så då får jag gå 7.30-14 istället, herregud, det är ju rena rama lyckolotten det här, nu är det bara tisdagen som är kvar, hoppas och håller tummarna för att nån vill byta den också, annars är det väl bara att jobba det passet, har ju ändå fått bort 2 st. Tack E och M!

Alldeles nyss har gubben och S1 åkt iväg på föräldramöte, de ska gå igenom Kina-resan, den börjar ju närma sig nu, på tisdag åker dom och den 13:e kommer dom hem igen. Det var meningen att de skulle åkt på måndag men för att slippa sitta på flygplatsen i Thailand så länge så hade dom bokat om, åker hem lördan då istället för fredan.

Igårkväll var jag, gubben och S2 och tittade på en moppe DT nånting till S2, så nu har han äntligen fått köpa crossmoppe! Fast han får den inte förrän i morron, det var meningen att han skulle köra hem den igårkväll men det hann bli för mörkt och lyset var trasigt på den, men imorron. Tror ni han längtar?!

Nu ska jag surfa vidare en stund innan jag går och slökollar lite TV.

Sov Gott! PS. Tror det blir en nasse-tatuering!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! kan tänka mig att sonen längtar.

Inte alls fel med nasse tatuering.

Ha en bra dag//Anna-Carin

2008-08-27 @ 09:10:32
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0