Moppe


Ja, så ser den alltså ut, den efterlängtade DT-moppen. Enligt S2:s kompisar och deras föräldrar så är det en jäkligt fin moppe! Han är stolt som en tupp, har varit runt med den hela helgen, visat upp den för kompisarna.


Idag har det blivit städning här, det har blivit rent på toaletterna och i duschen, dammsugarn fick duga för övriga huset, mattorna har iallafall fått hänga ute på vädring hela dagen, har precis tagit in dom.

Jag har förresten bytt duschdraperi idag, visst är det fint?!


Det har jag hittat på Rusta för nästan inga pengar alls.

Till middag idag blev det lite grillning, måste ju passa på när det är fint väder, det blev flintastek och sen var jag och hämtade potatis och morötter i landet och har kört dom i ugnen, mmm blev väldans gott.

Det finns en tjej här bland oss som prompt tycker att jag ska damma och feja på min cross, herregud man kan väl inte hinna med allt!!!  Nåja, jag lovar att jag ska väl göra det, snart, nån gång, inom en snar framtid...

Nu ska det tydligen beställas lite moppegrejor så då är det väl bäst att mamsen flyttar på sig då

Ha det så gott!


Kommentarer
Postat av: M

Inte sen, NU! Tror bestämt att du hinner i alla fall en kvart, tjugo minuter ikväll... Kämpa på nu!

2008-08-31 @ 19:03:51
Postat av: Jessan

Ha ha ha.... gissa vad som gjorde mest ont? Att göra bort sig inför 30 pers som stod o rökte eller näsan?

2008-09-01 @ 20:47:08
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0