"Lyckos" mig!

Idag när jag kom på jobbet och öppnade mailen så blev jag glatt överraskad, då hade en annan av mina kära kollegor svarat på mitt erbjudande om att byta pass, så nu behöver jag inte gå kväll på tisdag heller, fick ett superpass: 7-13.30, det passar mig perfekt!
Har jobbat 10-16.30 idag, det är väl inget höjdarpass det heller men det är ju inte kväll i allafall.

Alldeles nyss har gubben och S2 åkt iväg för att hämta hem moppen.

När jag öppnade min hemmamail fick jag en till överraskning, herregud, det är ganska kul egentligen, jag hade fått meddelande från ellos att mitt paket var på väg, vaddå, tänkte jag, jag har inte beställt nåt, när jag öppnade mailet så stod det hej M, nu har vi packat dina varor bla bla bla, då var det till min mamma! Jag har mailat till ellos och frågat hur det kan gå till, det var ju tur i oturen att det var min mamma, visserligen har vi samma efternamn och jag heter samma som henne i andranamn, men inget annat stämmer ju, varken ort el kundnr, det ska bli spännande att se om och hur ellos svarar.

Jag fick en förfrågan av B idag om att åka med henne och U till Happis på lördag, inte kan man väl motstå nåt sånt eller hur?! Klart som korvspad att man vill hänga med, jag och gubben hade ev tänkt åka vi två, men jag tror jag föredrar att följa med tjejerna (får man säga så??), han ville då inte följa med oss i allafall :) kan inte förstå, varför inte det?

Herregud, jag har knappt hunnit nåt sen jag kom hem, hur gör ni alla som måste jobba heltid? Jag kom hem just vid 17 och sen dess har jag bara lagat mat, ätit och diskat bort och nu sitter jag här, har precis satt mig, nåt mer har jag inte hunnit. Nä, nog är det tur att man jobbar deltid och oftast slutar senast kl 15.00.

Nä, mina vänner, jag ska fortsätta vidare här i livet men vi läses väl och höres?!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är leedig i morgon!!! fast det blir till att tömma lådan som vi har hämtat i eftermiddag.

2008-08-27 @ 19:47:29
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan inte förstå varför han inte vill följa med er :)

2008-08-28 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0